ח"כ יצחק קרויזר: "שהרועצת המשפטית תפתח מפלגה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ יצחק קרויזר: "שהרועצת המשפטית תפתח מפלגה"

    יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית" ח"כ יצחק קרויזר ב'מהדורת הבוקר': "יש לש"ס עניין ברבנים הראשים, לנו יש עניין עם הציונות בממשלה, ונקווה שזה יבוא על מקומו בשלום". לגבי הרפורמה: "אנחנו התעקשנו כל הזמן להמשיך את חקיקת הרפורמה. אבל ברגע שהתקבלה החלטה להקפיא, תמכנו. הבנו שזה סתם שיחות לשם שיחות וממשיכים"

    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' ח"כ יצחק קרויזר בראיון מיוחד ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם, והתייחס למתיחות עם ש"ס: "יש עניין בין עוצמה יהודית וש"ס, נושא שידובר היום. יש לש"ס עניין ברבנים הראשים, לנו יש עניין עם הציונות בממשלה, ונקווה שזה יבוא על מקומו בשלום".

    לגבי הרפורמה המשפטית אמר איש 'עוצמה יהודית': "אנחנו התעקשנו כל הזמן להמשיך את חקיקת הרפורמה. אבל ברגע שהתקבלה החלטה להקפיא, תמכנו. הבנו שזה סתם שיחות לשם שיחות וממשיכים".

    לגבי בלימת המעצרים המנהליים אותם השר בן גביר רוצה לקבל: "הרועצת המשפטית לממשלה פועלת ממניעים אישיים ופוליטיים, השר בן גביר רוצה כוח שמגיע לו במסגרת תפקידו. קראתי לה מזמן להקים מפלגה משלה"

    "הפעימה הראשונה של משכורות השוטרים והסוהרים כבר תתחיל מהחודש הבא. התקציב עבר, התקנים נפתחו – אני קורא לכל מי שרוצה לפעול לביטחון ישראל לבוא, יש תנאים טובים חרף איומי הרועצת".

    לגבי פיטורי המפכ"ל: "יש משהו לא תקין בהתנהלות בכירי המשטרה בשנים האחרונות. פיטורי ניצבים ומפכ"לים. אנחנו נעשה סדר".

    האזינו

     



    0 תגובות